Nu har min mamma kommit hem från London, e...

mms_img51867 (MMS)

Nu har min mamma kommit hem från London, elr hon kom hem igår natt. Då kom hon hem med massa godsaker, blandannat de hära äkta jelly beans!! :D det finn alla möjliga smaker tex popcorn, cocos, marshmellow, kiwi, vanilj, blåbärspaj, granat äpple och myyyyycka meer!!!! Hon köpte även ett par vita converse!! :D Då blir jag glad :D Vi ska snart åka iväg till Oscars teatern och se i hetaste laget, där han som spelar Ove Sundberg i solsidan är med! :D) det kommer att bli väldigt kul! :D


Kommentarer
Postat av: Elin:P:P:P:P:P

Jag kommer ihåg första gången jag smakade på sånna där. Det finns värkligen alla smaker.

2011-03-12 @ 17:51:24
URL: http://istjarnorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0