Inressant.se -.-'

Hur bor du: radhus
Brukar du komma i tid: jaa
Hur lång är du: typ 1.72
Kan du laga mat:  beror på...nudlar? :p
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: svarta jeanstights, svart linne och spetströja
Har du någon fobi: mycket!
Hade du en bra kväll igår:  jaa :)
Vilket är ditt senaste inköp: godis :p
Din favoritdryck på morgonen: oboy med grädde eller marshmellos! :D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma...
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Vad hade du sönder senast: en miniräknare...
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: oboy!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: FANTA
Alkoholhaltig favoritdricka:
När gjorde du senast något riktigt dumt:
kommer inte ihåg o.o
Saknar du någon just nu: aa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: mycket!
Någon jag stör mig på: ingen jag kommer på just nu...
Intressen: handboll, piano och foto :p
senaste person du kramade: mamma (H)

Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: nån osm hade ringt fel...
Vad drack du senast: blåbärs dryck som är bra för magen! :D
Vill du ha barn: Inte nu...
Längtar du till din nästa födelsedag: ja såklart!
Har rakat dina ben någon gång: nee
Är du sugen på något nu: mm


Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: yess
Attraheras du av män med skägg: haha neej
Micro-pop eller poppa själv: det är godare med poppa själv, men jag micro poppar mer
Brukar du baka: brukar och brukar...
Röstade du i det senaste valet: får it :(
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaa
Vilken låt lyssnade du senast på: 17 år
Har någon annan sovit i din säng inatt:  nope
Vad tycker du är äckligt: väldigt mycket...
Har du pengar på mobilen: aa


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan !

Jag har nu en liten tävling på bloggen !

Tävlingen går ut på att du ska mejla/kommentera svaren

På alla frågorna i mitt inlägg som heter HÄSTHJÄLPEN.

Vinner gör den som kommer med de bästa förslagen.

Vinnaren får välja mellan en header eller en redigerad bild !

ALLA som deltar vinner en länkning till sin blogg och bdb

och även andra sidor, skriv med de ni vill att jag ska länka.

Tack på förhand för ditt deltagande <3

http://theprancingpony.blogg.se/?tmp=22143100

2011-03-22 @ 14:54:44
URL: http://theprancingpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0