*Dålig uppdatering*

Hehe jag har inte bloggat så mycke idag...
Vi van båda våra matcher idag, vilket betyder att vi inte kommer spala några matcher förrän på månda :D Vilket betyder att jag kan gå på Grönan med Rebecca imorn! :D hihi
Idag fylde Sara år!!! :D Eller det blir ju igår...hm...
Hon fick en bok av mig:

Det är typ en bok med en massa extra grejs utanför Twilight böckerna. Tillexempel en intervju med Stephanie Meyer om hur hon kom på att börja skriva Twiligth. Och mer exakt hur Cullen familjen blev vampyrer etc.
Jag tyckte den verkade intressant och bra som en 13 år present till fina lilla Sara :)

Vi åkte förbi Haninge Centrum idag också och köpte lite böcker till oss själva :D
Jag köpte...(fick av mamma :D)

Boken Frost

Den verkade bra, den ska vara lite Twilight inspererad enligt baksidan :D
Boken Fallen Ängel

Några i handbollslaget har läst/läser nu den här boken och dom tycker den är bra...så ja vi får väl se :D
Sen fick man även köpa ett pocket fodral för 1 krona med något erbjudande...


Blir lite mer anonum om vad man läser :)

Men nu måste jag först läsa ut serien "TRE" innan jag börjar på någon ny.
Jag ligger på bok 6 av 10 :o

Dom här böckerna måååste ni lääsa!!! Dom är 7kt bra!!
Första boken heter "Ett hål i själen"
Författare Kjetil Johnsen

Det blev ett lite långt inlägg istället för många små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0