Dålig uppdatering -.-

Jag har typ inte orkat blogga...man kan sägga att jag ar haft en liten "lätt bloggpaus" över dagen ;P
Vi va inne i stan hela dagen idag. Vi va på nån fiskpedikyr som jag fick i present av mamma när jag fylde år :D
Men jag tror nog att det var mest mamma som njöt av det :/
Jag kan bli livrädd när jag har en  mygga på armen...så när 1000 små fiskar kommer och suger av gammal hud frånfötterna så får jag verkligen PANIK! Egentligen skänns det typ som att stoppa ner fötterna i bubbelvatten. men asså när man tänker på vad det är så går det inte!!!
Jag typ hade nere fötterna i 10 sekunder sen fick jag sitta och spela spel på mammas mobil resten av tiden...heheh...
Men nu har jag ju iallafall provat! :)

Sen har jag kommit på att jag vill börja scrapbooka :D
Jag tycker det är väääldigt roligt att pyssla...sen vill man ju alltid ha fina minnen i framtiden!
När jag fylde 11 så fick jag ett set med massa scrapbook prylar som jag hittade nu! Tyvärr så hade våran skrivare slut på bläck så jag kunde inte börja idag :(
Men när bläcket kommet ska jag börja direkt med lite bilder från

hihi kul kan man ha i photoshop ^^

Det blev att låångt inlägg idag! Hoppas ni är glada på att läsaa :D


Tog bilden igår när jag hade tråååkiiigt :P

Nu ska både datorn och jag få vila lite.
Hörs i morn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0