Utelåst....

Idag hade jag glömt nyckeln hemma >.< Så jag missade träningen :(
Men men......nu får jag inte bli sjuk till på torsdag!! Jag har inte gått på en träning sen innan lucia!!!!!!!!!
Jag har känt mej lite varm hela dan.....MEN FÅR INTE BLI SJUK!!!
Men...jag gick hem till Felicia när jag blev utelåst och då satt vi och tittade på när hon var liten (1,2, 6 och 8 typ)
i två timma xD
Hon var skiiiiiiit gullig när hon var liten!!!!!! (söt är hon ännu idag ;D)
Och så "smidig" som hon är så har hon fått en spricka i svanskotan >.< så om hon skippar träningen imorn ska vi hem till mig och kolla lite på när ja var liten :D


Jag samma år jag föddes :D
Det är taget från en film ;D
Söt elr??? >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0