kompliserat

Jag skulle köpa ett sims spel...
Julia hade destination världen och kvällsnöjen. Jag ville ha båda. Så jag åkte och skulle köpa kvällsnöjen men kom sedan på att jag kunde kanske köpa ett spel som Julia inte hade så kunde vi byta. Så jag tänkte köpa prylpaket gasen i botten och byta den och mitt drömmjobb mot hennes destination världen och kvällsnöjen. Sen så villa inte Julia byta bort sitt nya kvällsnöjen -.- så jag fick köpa kvällsnöjen och byta destination världen mot drömjobb. Så då gjorde vi det. Nu när jag kom hem så upptäckte jag att jag redan hade lånat destinationsvärlden av Emma :@
Varför måste allt bli så kompliserat!!!!!!
Aja, inget att göra åt det, nu har jag redan instalerat kvällsnöjen och ska spela det nu...

Föresten, äre npn som vill hänga med till Farsta imorn?? :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad roligt att du är med i Dagens blogg tävling :D

Lycka Till

2011-02-27 @ 22:09:32
URL: http://moisgaga.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

det håller jag verkligen med om:)

2011-02-28 @ 09:03:18
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0