Kulig dag med John! :D

Idag har jag och John (brorsa) spenderat våra julklappar :) Han fick ett presentkort på gokart av mej och jag fick en shoppingdag där han betalar av honom :D
Det var skiiiit kul att åka gokart! :D Något ni måste pröva!
John hade tänkt att vi två skulle tävla, så han körde ut en bit på banan och väntade på att jag skulle komma. Jag dröjde lite och sen kom jag med världens fart bakom honom och körde in i hans sida på gokarten och sen fort som ****** IVÄG ! HAHA
Det var roligt xD
Jag var 16 snabbaste på banan den dagen :D John var 9:a :)
Sen åkte vi och shoppade och jag hittade jätte fina saker :D Jag hittade även en snygg t_shirt till John!




Inköp:

Min favorit xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0