Idag var jag med Julia :D Bolleria

Ja vi hade gympa idag och då skulle vi haft ute -.- men det började regna :D Och då fick vi hg
a inne...och preecis när gympan var slut så slutade det rena och solen sken!! :D YEY!!!

Imorn så ska jag iväg på handbolls läger  på Åland. Så jag missar väl när Emma kommer :( Men det ska bli skiiiit kul :D
Jag var hos skolsyster idag. Mamma tyckte det såg ut som att jag hade ett fästing bätt på armen och var rädd att jag skulle få bolleria :'(
Skolsyster sa att det kunde vara bolleria och tyckte att jag skulle gå till vårdcentralen. Men jag fick inte tag på mamma så vi han inte gå dit. Därför fick mamma ringa till vårdcentralen. Då blev mamma lugnare och det visade sig att om man hade bolleria skulle utslaget "minst" 5 cm. Mitt var bara 1 cm xD Det verkar som att det är ett myggbett (vilket jag trodde det var  från början... :D

SKÖNT!!!
Men nu ska jag äta...mackaroner och köttbullar. Eller "pasta" och köttbullar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0