Bloggning ska komma igång igen!!

Nu ska jag försöka komma igen och blogga mer!!
I torsdags var första dagen på AF!! (Adolf Fredrik) :D
Jag lärde lära känna typ alla i min klass första dagen :D
Igår hade vi gympa, jag stod mest still... hehe
Tjejen som jag har lärt känna bäst heter Felicia och bor också i Skogås. Vi brukar (eller har gjort det hittills xD) åka hem från skolan tillsammans. Hon är faktiskt riktigt just :)
Jag saknar ju förstås alla i min gammla klass!! 6C!!! Men asså ni som har fåt mailet NI MÅSTE SVARA!!! Anars kommet det inte bli något av det :'( !!!
Och till er som kanske inte har fått något mail så kan jag ju säga vad vi ska göra!

Vi hade tänka åka och köra LAZER DOOM (stavning?) på ett ställe inne i stan.
Jag vill att alla ska komma!!!
Hör av er så fort ni bara kan!! Vi hade tänkt att göra detta på onsdagen den 6/10 på kvällen :)
Alla som kan och vill måste säga det så snart ni läser detta!!
Vi behöver veta

1. Om du kan/vill/får komma.
2. Om dina föräldrar kan skjutsa dig och i såfall kunna skjutsa fler, eller om dina föräldrar kan åka komunalt med
    de som vill det.
3. Om du inte kan/vill/får komma.

DETTA ÄR VÄLDIGT VIKTIGT ATT ERA FÖRÄLDRAR OCH DU SVARAR PÅ SÅ SNART SOM MÖJLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0