Yes, it's true

Hallo!!!

Hallå har ni glömmt nåt eller!!
Det är min födelsedag!!!!!!!!!
Jag har bjudit på cupcakes i skolan!
De var skiiiiiiit söta, tycker jag :D
kommer kanske bild på de senare idag :D
Men ni undrar säkert vad jag har fått i födelsedags present?? (om ni inte gör det så kan ni hoppa över det i fetstil)
Jag fick 3:an och 4:an i serien "the twilight saga" (alltså "ljudet av ditt hjärta" och "så länge vi båda andas" eller "eclipse" och "breaking dawn" av Stephenie Meyer)
Hoppas att de är bra, men sen fick jag ett skit snyggt armband, en månadssten, en typ sång bok, ett allsång på skansen spel...okej...ochsen 500:- av morfar och 250:- presentkort på lindex av mormor.
Tror det var allt, eller nej juste ett mariokart spel till wii.
Så där ja, men idag kommer jag att ha gäster så det kanske inte blir något inlägg med bilder i dag, men i morn :D
och då ska jag ha 12 fest, så kanske på söndag:D
Men nu ska jag berätta lite om vadf som hände förra helgen :D
Följ nästa inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Lici

Grattis!

2010-03-19 @ 15:18:51
URL: http://licisblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0