Rockfest!!!

Dagen efter (altså i lördags) så hade jag rockfest, då kom charlotte, elin, julia, jenny och Louise. Alla hade nya namn.
Här kommer lite bilder:

 Ginny/Jenny

 Elise/Elin (men hon borde heta Lisbet Salander)

 Lea/Julia

 Coke/Charlotte

 Lollo/Louise

 Aise/JAG!!!
Kollla min tunga!!!!


 Vi satte upp ballonger i taket, genom att gnugga de mot våra tröjor! haha

 Ginny gömmer sig bakom en balong!

 Cookie vill vara med och dans också!

 Opera rockaren Elice och hår rockaren Coke! haha

 Fjortis rockarna!! :P

 Hela gänget!

Lunch

 Alla tar en tugga!

 Och sen så ska vi dricka också :P

Tårt dags! :P


 Min tårta!! COOL VA!!

 Sen tittade vi på new moon!

Nästa morgon...

 ...var alla JÄTTEtrötta

 TORTYR!!!!

 Elin: Mm, mm, mm, jag förstår

Charlotte har ett födelse märke i hårbotten!

Kommer filmer i inläggen efter...

Kommentarer
Postat av: Elin

Maija mitt namn stavades med c elice

2010-03-26 @ 14:30:21
URL: http://pigeelin.blogg.se/
Postat av: charlotte

Det där var jätte kul att titta på bilderna igen, ha ha! vi hade jätte roligt!

2010-03-26 @ 16:24:10
URL: http://challissiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0