Nu är jag klar! :D

SÅ!
Nu har jag duschat! XD


hehe...
Men strunt samma!
Jag har varit på handbolls match (asså har spelat själv) och vi spelade 2 matcher.
Den första var mot ett lag (kommer ej ihog vilket) och vi förlorade med 6-3
Den andra var mod Handen och vi förlorade med typ 8-5
Vi brukar vara mycket bättre men det har ju precis varit sportlov så vi är ju lite trötta fortfarande! XD
Jag får typ en massa som vill vara brevvän med mig!!!!
Har redan 5 stycken med handskrivna brev och typ 3 med mail!!!
Blir helt förrvirad med alla olika brev!!
Men om ni som är mina brevvänner läser detta så förstår ni nog varför jag är så konstig!!!
XD
Jag har varit på macdonald's (elr hur det nu stavas!!) och mamma hade glömmt plånkan! Så vi fick skrava ihop det som mamma hade i fickorna, bilden och väskan och fick ihop 64 kr! Men jag ville ha en New York Surpise ( om kostar 67:- ) Men hon som stod i kassan var skiiiiiiiiiiiiiiit snäll!!!!! så vi fick den för 64!!
Hittade en bild på google:
 DYR HAMBURGARE!!!!!!

BYEBYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maija.

Jag viste inte att du har en blogg. Du borde ha något tema. T.ex. någon film som är ute på bio, någon bok som du har läst och tycker är jätte spänande.

Jag har läst Percy Jackson, den är JÄTTE BRA!!! Den handlar om en kille som heter Percy Jackson och är en halvblood, (halv-människa, halv-gud). Hans mamma är människa och hans pappa är en gud. Poseidon. Gud över havet.



Aa ja. Du fattar väl vad jag menar med tema.

hej då

2010-03-07 @ 14:45:13
Postat av: Louise Wiberg

Den där förra posten var från mig, Louise Wiberg.

Den där posten som jag skrev 2010-03-07 @ 14:45:13

2010-03-07 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0