My birthday

Jag har inte lagt upp bilder från min födelse dag, men gör det nu :D

 Min brorsa

 Dukat fint :D

 Present från John (min brorsa)

 Present från min moster

Mamma lagar mat

 John tog bild på mig

 Något snyggare!!

 Ljus från candilabern (lärde mig ett nytt ord den dagen, det är nån sorts ljusstake)

 min tårta!

 AAAAAAAAAAAAAAAH!!! MITT ÖRA!!!!!

När de sjöng för mig!!



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! MITT ÖRA ÄR KVAR!!!!!!!!!!!!!¨

Nu blåser jag ut ljusen!!



haha, kunde inte på ett blås!
 Fick det här av min bror (en hel dag med honom och jag får köpa kläder och han betalar!!)

 fick ett smink kit av min moster

Sen körde vi typ mariocart tills john och min moster skulle hem.

Kommentarer
Postat av: charlotte

Ha Ha HA! Världens bästa present en shopping tur med brorsan, och han betalar...HEAVEN!



Kommer du lägga ut bilderna du tog på din rock fest?

2010-03-25 @ 16:32:30
URL: http://challissiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0