Hemma igen!!!



 har åkt lite slalom, men det var inte så kul, för jag hade för små pjäxor och sen så blåste det jätte mycket!!!

 Vi stannade på serveringen

 Mums!!

 Mössgubbe!!
                                                                                                    
 jag är så snygg!!! Mamma dricker kaffe konsentrerat Jag äter kladd kaka konsentrerat
 Slut :(
 Här började vi åka, med långfärdsskidor
 Här är jag!!!

 Vi stannade ioch fikade

 Man kunde mata änder, och det fanns en låda med massa bröd, och det fanns färska bullar i lådan, så när jag matade änderna så tog jag lite bulle...

 De var helt galna!!!!
 JAg matar änder med bröd
 Änderna förföljer oss!!!
 Vacker utsikt
 Snart framme!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0