HEJ!!! (igen...)

Hej hej!!!
Det var länge sen, kanske bara nåra minuter om du läste mitt förra inlägg!!
Men aja, sitter och käkar godis, men ska äta middag om en kvart!! kl 16.00 altså...
Sen ska jag på hockey match kl 19.00 Min kusin ska spela. Pratar mer om matchen senare.
Tidigare idag har jag åkt långfädrsskidor!! Det var superfun!!!
Ni undrar säkert vad jag har haft för mig??? Ja, som jag glömmt att säga så är det sportlov, och jag fick ledigt från gympan på torsdagen (25/2) för att jag skulle åka till Mora, och då fick jag soklart ledigt hela fredagen (26/2).
Japp, på torsdagen kom vi fram på kvällen typ 21.30 eller nåt sånt. 
Här kommer lite bilderstugan:

 här är hallen (det är köket ni ser lite längre fram)

 här är köket

 här sov jag

 här är vardagsrumet, med vår gulliga lilla tv!!!

 här är grannanars stuga som vi bodde vägg i vägg med  

 och här är...toan...??

Jaja, okej det var kanske inte så lite bilder då men aja.
fredagen klev jag upp 07.30 för vi skulle till vasamässan, ja det var ja en massa olika lopp, tjejvasan, barnvasan, ungdomsvasan, kortvasan...
Så vi skulle stå och sälja bolibompa saker!!! Gud vad roligt!!!
Det här är en del av de saker vi sålde:
Badlakan          Drake        Refleöx

Och sen solde vi tröjor också. Tröjorna och badlakana gick bäst, vi solde slut på badlakana!
Vi klev upp lika tidigt på lördagen också. Men då kom en tjej som heter Kerstin och hjälpte till. Så vi tog sovmorgon på söndagen, och då kom en till tjej som heter Nille, eller kallas så.
På söndagen märkte jag att jag hade tapat en lins!!!!

Så på måndagen, när vi åkte vidare till Sundsvall, stannade vi i Hudiksvall och köpte fem par linser, för 60:-, och köpte ett mobilt breedband från telia.
Så, det är vad jag har haft för mig det här sportlovet :D
BYE BYE MAiJA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0