Partille cup

Nu är Partille cup slut.
Ena laget kom till A-slutspel och åkte ut i kvartem tror jag. Mitt lag kom till B-slutspel och vi åkte ut i åttondelen tror jag... håller inte koll :P
Nu sitter jag på ett hotelrum i Götebord, i morn ska vi vidare till Danmark :D
Vi var och shoppade lite och jag köpte en jätte gullig klänning, som ändå är lite cool, på en affär, som nu är min nya favo affär, som nette Missäy. Den har exakt min stil, den har lite sommar kläder nu så det fans inte så mycket tröjor men vi tänkte gå tillbaka dit i morn och köpa ett par leggings :D Jag lägger upp bilder senare...
Jag vann en väska  också :D här är länken

Kommentarer
Postat av: madelene

omg !! var du också i det där köpcentret i göteborg ??? jag var också där , och inne på samma affär ! .P:P :D min favoritaffär faktist, hahaha ! :) vilken dag var du där ? :)

2010-07-15 @ 10:49:51
URL: http://mmadelenessporsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0