Kaffe=BLÄ!

Idag har jag och Julia suttit vid datorn typ hela dan. Vi har spelat movie star planet. Det är ett jätte roligt spel. Men gör filmer, tittar på andras filmer och får sedan ge stjärnor och ge recensioner , tävlar och vinner "starcoins" (typ pengar). Jag har smakat kaffe idag! :D Men det var skit äckligt! Ingat som jag rekomenderar :P
Idag ska vi på nån pjäs på Dramaten. Jag har ingen aning om vad den heter eller vad den handlar om...så det får väl bli en överaskning :)
Oj glömmde säga att jag sitter hos min moster Maria just nu.
Nu ska jag spela lite moviestarplanet :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maija jag har råkat göra något med min blogg på menyn, kan du fixa det?



Om du kan, kan du lägga in blogglovin'?

2010-07-23 @ 09:54:33
Postat av: Anonym

från emilia asso

2010-07-23 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0