Asså skit ledsen!

Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte varit vid datorn så mycket den senaste tiden. Antagligen kommer det komma en massa bild bombar de här veckorna som kommer.
Men jag kan ju berätta vad som hänt den här veckan.
På måndan åkte jag med Julia till  hennes husvagn på Ingarö. Där var jag till på onsdag. Då åkte vi hem och Julia sov över hos mig. Igår gjorde jag och Julia en designe till Emilias blogg



Vill nån annan också ha en designe så är det bara att fråga :)

Kommentarer
Postat av: Lici

Fattar inte varför alla säger förlåt när de inte haft tid att blogga. Bloggen kan ju inte ta upp hela ens liv, och det måste läsarna acceptera, eller hur?

2010-07-22 @ 11:38:43
URL: http://anotherstanger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0