Första inlägget!!

Hallu på er bloggläsare!
Ännu en ny bloggare på gång!

Ja vart ska jag börja, kanske på morgonen?
Ja jag klev upp, åt frukost, klädde på mig...och allt det vanliga.
Okej, det där blev kankse lite tråkigt, jag kanske bara ska berätta.
Okej, jag börjar nu:

Igår fick jag linser och följde sen hem Elin hem, men glömmde sen mina linser hos henne! Så jag fick sätta på mina nya linser i skolan! Dessutom så tappade jag en lins på golvet! Jaja, Vi åkte skriskor på gympan idag, men jag hade inga skriskor så jag och mina breda fötter fick låna min lärares skriskor!!!(som var för smala och för långa!!)
Men det gick väl rätt bra för att inte ha åkt på 3 år! (de första 5 minutrarna i allafall :P)
Efter skolan sprang jag hem för att spela mitt nya wii!!/som jag fick igår!
Men sen blev jag uttråkad och började läsa i min idiotiska bok!! I skolan måste vi läsa böcker från nån bokjurry och sen dömma vilken som var bäst, inget fel på att läsa men jag hade precis läst klart Twilight och nu får jag inte läsa tvåan!!!!! Och sen måste jag vänta på att mamma ska låna filmen av en  jobbarkompis så jag måste vänte till nästa vecka innan jag får se filmen!!!!!
Ja sen har jag väl bara suttit vid datan och fixsat med bloggen!! Vist blev den snygg! Jag blev skit nöjd!
Komentera som bara den!! Jag svarar på allt!!(nästan!!:P)
Så då antar jag att det var allt för idag!
BYE BYE! Läsare <3
Eran älskade MAiJA


Kommentarer
Postat av: EmAaz

Jag vill inte vara negativ men jag vill bara säga att det är skit nöjd inte shit nöjd och fixat sen snugg...men det visste du väl redan;P;PXD

2010-01-16 @ 18:02:15
Postat av: Maija

Tack emma, jag såg det när jag hade sparat, men ska ändra det :)

2010-01-16 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0