Farsta

Idag har det varit en tuff skoldag!!!
Vi har gått typ hela dan!
Vi började gå klocka 11 till Ågesta. Där stannade vi och lekte lekar typ. Sen gick vi hem runt 13.00.
Och det var liksom mygg så man fick slå bort en mygga var tredje sekund typ >.<
Det ända vi fick  på hela dan ver en äppel smakis, en kall "polar klämma" (polarbröd med ost, inköpta) och en omogen banan!!
Asså bananenvar liksom "lite" gul!
USH!!!

Aja, jag  har varit hos Jenny och kom precis hem. Vi ( jag och min mamma) ska åka till farsta när hon kommer hem :) Då ska vi köpa en almanacka, och en "kofta". Vi ska egentligen köpa en sån där baseboll jacka från gina, men jag vill någ hellre ha en tröja från bikbok

hej då så länge ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0