trött!!!

Jag har precis tonat håret igen!!!



Min mobilkamera tar inte så bra bilder, så man ser inte färgen så bra, och jag ser full ut!!!

Igår fick jag min födelse dags present av John. En hel dag med honom, och han betalade allt!! Så först åkte vi till NackaForum.



Jag shoppade 2 tröjor, ett halsband, sko snören och 3 par skor :D

 Ginatricot 49:-

 Ginatricot 149:-

 JC 49:-

 DEICHMANN 129:-

 DEICHMANN 129:-

 DEICHMANN 129:-

Sen köpte vi ju skosnören också, så när jag kom hem så snörade jag om skorna :D





Men i morse så var jag inte lika nöjd med de lila som med de blå, så jag bytte skosnören på de lila och satte de blå snörena på de här skorna:



Och så här blev det:

 coool..

 COOOOOOOOL...

 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag 9 par sneakers!!! Och jag ska köpa ett par rosa converse, så då blir det 10!!!!!

Men nu ska jag spela Maple Story!! Eh...jag vet, jag har blivit lite beroende av det spelet...

For my best friend Jenny:

   SO SWEEEEEET!

:P

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, Dina skor blev så snygga med dom där skosnörerna!!!!!!!!!!

2010-04-10 @ 21:37:01
URL: http://pigeelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Maija, du vet att converse är inte sneakers, snekears är gumpagojjor;)

2010-04-11 @ 16:52:10
Postat av: emma

glömde visst bloggen :$

2010-04-11 @ 16:57:37
URL: http://emaaaz.blogg.se/
Postat av: anonym!

Bara så att du vet, du och jenny har ju inte bråkat. riktiga vänner bråkar oft, alltså destu mer bråk destu mer är ni kompisar

2010-04-11 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0