the day

På morgonen letade jag påsk ägg :D






    Godiiiiiiiiiiiis :D ...hehe (från mamma)

 Mera godis... :D ...hehe (från Barbro)

 (lite otydligt) "Glad Påsk Önskar Barbro"

 Ljuslycktor :) (mamma)

 PENGAR!!!!! (100 mamma 200 mormor)

 Gulligt :) (mormor, har på mig de just nu)

 COOOOOOOOOOOOOLA!! (mamma)

 hehehehe (mamma)

 Cookie tar en liten vilstund...

 Elin och jag pyntade påskriset :)

Elin atakerar vårt fina påskris!!!

 Elin har lärt sig bära Cookie!!!!

 SÖT!!



senare så kom ju våra gäster, så vi spelade Gitar Hero, sen åt vi förrätt, huvud rätt, och sen...TÅRTA!!!!



 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 MUMS!!!

 hehe, gulliga :D

 nu är jag mått och beloten :D

 fin...

SÅ... DET VAR MIN DAG :D

Kommentarer
Postat av: MAiJA

:D

2010-04-03 @ 22:36:10
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/
Postat av: Jenny

Cookie var jätte söt!! och tårtan suktar mig (mycket!) :P

2010-04-14 @ 15:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0