Match

Nu har jag spelat den sista matchen för idag, det var mot Trelleborg, reultatet blev 5-5...
Och vi har gått till A-slutspel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har precis kollat på när lag 1 spelade sin match. De spelade mot Alingsås och det blev typ 17-3 eller nåt, jag kommer inte ihåg...även fast det var typ 5 min sen... :P
Rebecca sitter brrevid mig och kollar på när jag bloggar, Amanda sitter vid datorn brevid mig och spelar GSM.
Hon hälser :P
Nu är ett lag som sjunger "This is my life", de skrattar ihjäl sig!!!!!! hahahahahahahahaha :D
Jag vet, måste ändra header, men kan nån göra det åt mig, jag är skiit dålig på det :P
PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0