Klass kampen (glömmde publicera igår)

Idag har vi spelat slutspel i klasskampen, handboll, och vi kom trea :D
Vi spelade 3 matcher och vann alla förutom en...den sissta!!
Då spelade vi mot 5E, den andra feman i min skola..., och de har typ en tredjedel av alla som spelar handboll i mitt lag i sin klass!!!! Men resultatet vart 10-14 och det är ju bara 2 bollar, för tjejerna fck två poeng för ett mål och det var en tjej som gjorde målen.
Här är lite bilder från när vi åkte hem, i tåget:


 Emma knepiss...

Snyggis Jenny...och Kevins rumpa (det blå på stolen brevid)

Kevin tror att det är Jenny som är med på kort...

Jenny gömmer sig och Kevin poserar för kameran

Julia har *typ* tråkigt...

Spöket Jenny och den flygande ryggan!!!

Nils tog kort på mig...så jag tog kort på honom!!!! :mad:

Jenny=men, MEN! Kevin=VAMPYR!!!!

Vi fick veta att vi van matchen!!!! :D Våran skola är bäst i Stockholm!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0