Igår...

var vi som sagt på disco. Det var jätte lång kö till discot. Alla knuffades och trängdes, så man nästan rammlade!
Jag hade lite ont i huvet redan innan vi gick, så all hög dunk musik fick det bara att bli ännu värre. Efter 5 min så hade jag så ont hela hjärnan dunkade!
Men jag lyckades stå ut en timme, sen gick jag och satte mig med Pita och Melat. De gick och köpte popcorn åt mig, sen kom Loppan och sa att vi kunde gå hem.
Så  när vi kom till skolan (där vi bor) så sprang alla till den lilla kionsken som finns. (alla som gick med hem från discot)
Sen spelade vi lite kort och åt godis :P
Sen när alla andra kom hem sprang vi och gömde oss i ett litet rum med fönster som man kunde se när de kom, och jag höll på med gardinerna så man inte skulle se oss, men de såg ju gardinerna, så när de kom, så skrämmde Uffe oss!! :P hehe
Alla skrek!!! hahahahahahahaha!!!!! XD
Jag kom i säng först, och sist ur säng...igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0