Igår

De andra laget kom till final!!! Men de kom tvåa :(
Men det vart faktiskt 8-10 och de är bara två bollar!
På vägen hem så skulle vi åka med X2000. De skulle komma 18.10 men kom typ 19.20!
Sen när vi satt på tåget så var det nåt fel på "drangningskraften" så satt fast i typ yterligare 10 min! Vi var fast mitt ute i ingenstans då!
Sen så satt vi fast i fem minter till i en tunnel!
Så vi var inte framme förrän typ 22.10 eller nått!
Jag var klar för sängen typ 11 eller nåt!
Så jag var ju skit trött i morse, så jag fick sova till halv åtta och gick till skolan typ 9.50 eller nåt.
Men jag kunde typ inte konsentrera mig på lektionerna, så jag tänker inte vara med på handbollen i dag!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag lägger mig alltid 11 XD

2010-04-23 @ 07:58:00
URL: http://emaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0