Alingsås

Just nu sitter jag i Allingsås på en dator som har konstigt tangentbord.
Jag är här med hela handbolls laget, det är en cup som heter potatis cupen, lite konstigt.
Jag åkte tåg från Stockholms Central till Allingsås. Jag satt brevid Linnea.
Det finns typ olika spel man spela här, data spel, wii. playsation och sen kan man sjunga karaoke. Hela laget sjöng "Jag vill oom du vågar" och "Tusen och en natt".
Nu lyssnar jag på fyra stycken som sjöng alla låtar som vi sjöng, men de sjöng skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit falskt!!!!!!!

Nu är det några från mitt lag som sjunger "This is my life" de sjunger skiiiiiiiiiiiiiit snyggt! :D
Åh...Jag får nästan gås hud!!!!
Men nu ska jag kolla lite bloggar!!

Kommentarer
Postat av: Elin

NEEEEEEEEEJ, varför ska alltid du lägga ut miffade bilder på mig.MAAAAAAIJA!

Snälla kolla inte på tjejen med brund hår på headern DS.

2010-04-16 @ 16:50:46
URL: http://pigeelin.blogg.se/
Postat av: MAiJA

HAHAHAHAHAHA

2010-04-16 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0