Alingsås

Nu har det kommit en ny aktivitet hit i hallen. Typ en tjur som man kastas av.
Först ålte Amanda, hon höll sig kvar hyfsat länge, sen Rebecca, hon åkte efter två varv på 0,01 km i timmen!
Nu sitter Carro på tjuren, hon skrek hela tiden och hon slet av ett horn!!!
Nu sitter Linnea och hon skriker också...men nu rammlade hon också av :(
Men Fia van, hon satt längst på tjuren i vårt lag!! :P (hon ville bara att jag skulle skriva det :P )
Vi är upp delade i två lag, så igår spelade lag 1 klockan halv tio!! (på kvällen) I morse så spelade lag 2 (mitt lag) spelade halv tio (på morgonen).
Igår var jag skiiiiiit trött, så vi packade upp och märkte att alla inte fick plats!!! Så då fick jag, Pita och Melat sova hos tränarna!!
Jag somnade först av alla och vaknade sist :P
Jag är varken morron pig eller kvälls pig (säger man så???)
Nu sjunger några "Manboy" (Elins favorit...) Men de sjunger bara på refrengen!!!!!!!! :P
Vi ska samlas om en kvart...asså klockan 11...
Så, nu ska jag kolla lite bloggar...

Emmas
Elins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0